Zmieniające się warunki pracy i rozrost przedsiębiorstw sprawiają, że coraz więcej firm wprowadza w swoich filiach systemy CRM, które w zdecydowany sposób nie tylko poprawiają komunikację między pracowniki, usprawniają zarządzanie firmą, ale także poprawiają zdecydowanie wyniki sprzedażowe przedsiębiorstwa. Jeżeli zastanawiasz się nad wprowadzeniem systemu CRM w swojej firmie, po przeczytaniu tego tekstu nie będziesz już miał wątpliwości.

Systemy CRM (Customer Relationship Management) to profesjonalne programy, które pomagają firmie zarządzać relacjami z klientami i kontrahentami. Poprzez dokładną analizę profilu danego klienta system CRM pozwala stworzyć idealną dla niego ofertę i tym samym zachęcić go do zakupu naszych towarów czy usług. Klient czuje się w ten sposób doceniony, ponieważ nie zarzucamy go spamem, lecz konkretnymi ofertami z których, co jest wysoce prawdopodobne, skorzysta.

Dynamics CRM Poznań pozwala także zaoszczędzić wiele czasu, ponieważ program przejmuje większość czynności administracyjnych takich jak zarządzanie danymi klientów i pracowników, planowanie, tworzenie statystyk, prezentacji czy raportów z danego czasu działalności firmy. System, w odróżnieniu od człowieka, nie pomyli się w wypełnianiu danych, czy ich odpowiedniej archiwizacji, dzięki czemu możemy być w pełni spokojni o kwestie finansowe przedsiębiorstwa. CRM pomaga nie tylko zarządzać danymi, ale także pracownikami firmy, pomaga im zdecydowanie sprawniej zorganizować czas i wyznaczyć priorytetowe zadania. Sposoby organizacji pracy wdrożone przez system pozwalają osiągnąć ponad 30% zyski w dość krótkim czasie. Wystarczy wspomnieć o takich korzyściach jak sprana ewidencja i zarządzanie procesem sprzedaży (rejestracja działań oraz kontaktów z klientami), usprawnienie sprzedaży (rozbudowana analityka i raporty), automatyzacja tworzenia ofert sprzedaży oraz katalogów produktów, rozbudowane możliwości zarządzania pracownikami oraz zespołami, planowanie kampanii marketingowych, kompleksowe zarządzanie i planowanie usługami sprzedażowymi, automatyzacja zarządzania kolejkami zgłoszeń od klientów. Oprócz wyżej wymienionych korzyści nowoczesne systemy CRM oferują nam także pełną mobilność poprzez integrację z tabletami i smartfonami, stały dostęp do korespondencji zapisanej w systemie, integrację z mediami społecznościowymi oraz pakietem Outlook.

Jedyną rzeczą jakiej potrzebujemy by wdrożyć innowacyjny system CRM w naszej firmie jest sprawnie działający sprzęt komputerowy oraz podstawowa wiedza przy jego obsłudze, którą powinni cechować się nasi pracownicy.